LISTEN UP!!!

Okej. Jag har skrivit om det det förr, men ändå!

ALLA BILDER JAG LÄGGER UPP PÅ BLOGGEN ÄR FRÅN DESSIES BLOGG ELLER GOOGLE! Därför så skriver jag inte "bilden är från.." ja ni förstår?
Men om en läsare skickar in någon bild, då skriver jag ju självklart vart jag fick den ifrån!

Bara så att ni vet det liksom! :)

Tipsa gärna om något ni skulle vilja se här på bloggen! :)
[email protected] (finns även vid headern)


Postat av: Anonym

den nya designen blev ju hur fin som helst!

hur många unika har du varje dag? och hur många unika har dessie varje dag? :)

Svar: Tack så mycket! :D
Jag har upp till 3-400 besökare varjedag :) Dessie har kring 240.700 besökare!
Desirée Gabriella Mykkänen Nilsson

2012-06-11 @ 18:03:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0